|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי zigi » 11 אוקטובר 2007, 01:40
יאיר, החל מרגע זה אתה מפסיק לנגר, ומקבל מאתנו מינוי של ממציא פטנטים, המח שלך כל הזמן קודח, במובן החיובי.
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Eliko » 11 אוקטובר 2007, 08:39
אני תומך בכל מילה של זיגי. ובהחלט מצפה שתמשיך ותעשיא אותנו בג'יגים (תעשה כבר מהתחלה כמה....)
-

Eliko
- סופר משתמש
-
- הודעות: 602
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41
על ידי yossi » 11 אוקטובר 2007, 09:20
אני רואה שאתה זקוק דחוף לפרוייקט הגדול כדי שתפסיק
להתעסק עם שטויות חסרות ערך מיקצועי.
-
yossi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 702
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29
-
על ידי aaron burg » 11 אוקטובר 2007, 09:22
יאיר שלום
עושה רושם "סופר היי-טקי"
ראיתי את השרטוט הראשוני למתקן והתרשמתי ביותר מיכולת השירטוט שלך. איפה/אייך למדת לשרטט בצורה מקצועית כזו?
לאחר מספר נסיונות שירטוט הגעתי למסקנה שאני צריך עזרה בלימוד המערכת,
האם ידוע לך על מקום שב ניתן ללמוד בצורה מסודרת את רזי המערכת?
אהרון
-
aaron burg
- סופר משתמש
-
- הודעות: 203
- הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 20:12
על ידי Yair Feldmann » 11 אוקטובר 2007, 10:36
אהרון, אני "חולה" על תוכנת סקצ'אפ. שרטוט לא למדתי אף פעם, אבל התוכנה מאפשרת, כשלומדים את רזיה, להוציא תוצאות נפלאות - ומה שאני עשיתי הוא אפס-אפס-אפס הקצה של יכולותיה.
במדריך עסקים, כאן באתר, פתחתי פרק מיוחד לתוכנה, ובו כמה וכמה קישורים מעניינים, כולל מדריכים ללימוד התוכנה, פורום בנושא ועוד. צלול שם, והכן לך כמה וכמה שעות, כי זה נושא בלתי-נדלה. די אם תראה את הקישור הזה
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/search?q=woodworking&btnG=Search&styp=m
שיש בו 200 פריטים שאנשים עיצבו בתוכנה, ועונים למילת החיפוש woodworking - שאתה יכול להעתיק, לשלב במודלים שלך וכו'. בהצלחה!
-

Yair Feldmann
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1335
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
- מיקום: רעננה
על ידי Pini Gold » 11 אוקטובר 2007, 12:26
יאיר - האם אתה משתמש ב PRO או ב FREE הרגיל?
-

Pini Gold
- סופר משתמש
-
- הודעות: 2818
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
- מיקום: הרצליה
על ידי moshik » 11 אוקטובר 2007, 12:27
היצירתיות חשובה עשרות מונים מהשימושיות.
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי Yair Feldmann » 11 אוקטובר 2007, 13:06
לפיני - בגרסת FREE, ועוד לא התחלתי לגרד את תחתית הפוטנציאל שלה!
-

Yair Feldmann
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1335
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
- מיקום: רעננה
על ידי yossi » 11 אוקטובר 2007, 13:17
גם היצירתיות מן הדין שתהה ערכית.
הן שנינו יודעים שכוון הגובה לא רלוונטי אם אינו נעשה סימולטנית ב 4 פינות המכשיר.
מעבר לכך המכשיר אינו מיועד לעבוד בעומסים נורמטיביים כך ששבב קצת רציני ישבית אותו.
משול הדבר להמצאת כלי לחליבת ציפורים.
-
yossi
- סופר משתמש
-
- הודעות: 702
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29
-
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] ו־9 אורחים
|